μενού

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΣ

Εργαλεία Καθαρισμού

Όταν υπολογίζετε το κόστος καθαριότητας, λαμβάνετε υπόψιν σας την παραγωγικότητα του αρμόδιου προσωπικού ή απλώς προσθέτετε την τιμή των προϊόντων? Επιλέγοντας τα σωστά εργαλεία καθαρισμού απογειώνετε την αποδοτικότητα του προσωπικού καθαριότητας, μειώνοντας απευθείας τα πραγματικά σας κόστη.

Περισσότερα...

Συστήματα καθαρισμού δαπέδων

Για εσάς που γνωρίζετε ότι ο καθαρισμός δαπέδων είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις καθαρισμού, η Vileda Professional αποτελεί την ιδανική λύση εργονομίας, οικονομίας και ποιότητας.

 

Περισσότερα...

 

Καθαριστικά Χημικά

Spillex

Καθαριστικά υπάρχουν πολλά. Πόσα όμως από αυτά μπορούν να συνδυάσουν εξαιρετικό καθαριστικό αποτέλεσμα και πραγματική οικονομία? Χρειάστηκε να φτάσουμε στη Γερμανία, για να βρούμε την απάντηση σε αυτή την ερώτηση.


Περισσότερα...

Αρωματισμός Χώρων

Musk

Σας έτυχε ποτέ να περάσει κάποιος δίπλα σας και η κολόνια του να σας φέρει στο νου μια ανάμνηση ή μια επιθυμία? Έχετε σκεφτεί ότι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορεί να επιδράσει το άρωμα που επιλέγετε για το χώρο σας στη διάθεση των πελατών σας;


Περισσότερα...

Συστήματα Χώρων Υγιεινής

WiPro

Γιατί να συμβιβαστείτε με μια συνηθισμένη σειρά συσκευών και προϊόντων, όταν μπορείτε να έχετε τη σειρά της Hygiene Vision, που εξασφαλίζει ποιότητα, οικονομία και αισθητική?

 

Περισσότερα...

Διαχείριση Απορριμμάτων

WiPro

Με την εμπειρία που προκύπτει από την εξυπηρέτηση των μεγαλύτερων σε απαιτήσεις χώρων του κόσμου, τα συστήματα διαχείρισης απορριμμάτων της Vileda Professional εξασφαλίζουν ασφάλεια, λειτουργικότητα και οικονομία, ενόσω παραμένουν συμβατά με όλα τα πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης .

Περισσότερα...

PURE-news

Το παιχνίδι του ανταγωνισμού

  Τελικά, είναι το σκάκι σωστή μεταφορά για τη στρατηγική; Πολλοί ερευνητές λένε πως όχι, γιατί η σωστή στρατηγική είναι win-win για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, οπότε δεν είναι λογικό να την παρομοιάζουμε με ένα παιχνίδι όπου, εξ ορισμού, ένας κερδίζει κι ένας χάνει. Από την άλλη βέβαια, η στρατηγική βασίζεται στη δημιουργία ανταγωνιστικού και συγκριτικού πλεονεκτήματος, αυτών των χαρακτηριστικών που κάνουν τη μια επιχείρηση (μάρκα, προϊόν) καλύτερη από μια άλλη, με τρόπο που γίνεται κατανοητός από τον καταναλωτή κι έχει αξία. Κι αυτό, εφόσον πλέον αφορά τον ανταγωνισμό, έχει ξεκάθαρα νικητές και χαμένους. Τι μπορεί λοιπόν να μας μάθει το σκάκι για τη διαχείριση του ανταγωνισμού.

Read more

Ποια αρώματα μας κάνουν να αγοράζουμε περισσότερο

Το ρόλο που παίζουν τα αρώματα χώρου στην καταναλωτική συμπεριφορά και το marketing τον συζητάμε συχνά, κυρίως γιατί όλοι στην Puressence πιστεύουμε στην αξία του scent marketing. Μια έρευνα όμως που δημοσιεύτηκε στο Journal of Marketing, το πιο έγκυρο ακαδημαϊκό περιοδικό στον κλάδο του Marketing, έρχεται να ρίξει περισσότερο φως και να δώσει νέα ώθηση στη χρήση του επαγγελματικού αρωματισμού.

Read more

Το συνθηματικό hashtag: #STY

Ποιος είναι τελικά ο πιο έξυπνος; Ο Forrest Gump έλεγε ότι "βλάκας είναι αυτός που κάνει βλακείες", άρα με το δικό του σκεπτικό "¨εξυπνος είναι αυτός που κάνει έξυπνες πράξεις" (όχι εξυπνάδες)! Και με τις έξυπνες πράξεις μάλλον δεν εννοούμε απαραίτητα αυτές που αλλάζουν τη ροή της ιστορίας και της επιστήμης ή είναι τόσο ηρωικές που γράφονται βιβλία μετά. Στον πραγματικό, καθημερινό, επιχειρηματικό και όχι μόνο κόσμο, έξυπνος είναι αυτός που παίρνει τις μικρές και τις μεγάλες αποφάσεις, υπολογίζοντας κάθε φορά από την αρχή τα υπέρ και τα κατά στη δεδομένη στιγμή και αποσκοπώντας να βελτιωθεί η κατάσταση στην οποία βρίσκεται, στο παρόν και στο μέλλον. Έξυπνος είναι αυτός που όταν μπροστά του βλέπει ένα δρόμο που θα τον οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα, αποφασίζει να τον διασχίσει, ακόμη κι αν είναι εντελώς διαφορετικός

Read more

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεντρικά Γραφεία

Ιβύκου 57, Βιομηχανική περιοχή Αραδίππου, 7101 Λάρνακα, Κύπρος


Τηλ: +357 24 533 878

Fax: +357 24 533 879

Email: info@puressence.com.cy

 

 
Κύλιση στην Αρχή