Ότι η Kimberly Clark Professional είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου, αποδεικνύεται από το ότι έχει χτίσει ένα brand- την Kleenex- που χρησιμοποιούμε ως συνώνυμο του χαρτομάντηλου. Πίσω όμως από μεγάλες κι επιτυχημένες εταιρείες, δε κρύβεται η τύχη- όλοι οι επιχειρηματίες το ξέρουμε καλά αυτό- αλλά μια σειρά από αποφάσεις και μια νοοτροπία που, με κάποιο τρόπο, έχει περισσότερη αξία από αυτές του ανταγωνισμού. Το παράδειγμα του μοντέλου C.H.E.S.S. που έχει εισαγάγει στον επαγγελματικό καθαρισμό η Kimberly Clark Professional, είναι ένα καλό παράδειγμα καινοτομίας και ουσίας, απ' όποια πλευρά κι αν το δούμε.

Tο C.H.E.S.S. προέκυψε όταν, μέσα από έρευνα που διεξήγαγε η Kimberly Clark, διαπίστωσε ότι οι επισκέψεις εργαζομένων και πελατών σε χώρους υγιεινής είναι καθοριστικές για την εμπειρία τους από το χώρο, επομένως κάθε μια επίσκεψη πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μια ευκαιρία- όπου υπολογίζοντας τις φορές που στη διάρκεια ενός μήνα κάποιος περνάει την πόρτα ενός χώρου υγιεινής πιθανότατα μιλάμε για εκατομμύρια "ευκαιρίες". Από την άλλη, ο επαγγελματικός καθαρισμός είναι θέμα κοστοβόρο, με μεγάλες αποκλίσεις στην ποιότητα και είναι κοινό μυστικό ότι συχνά οι επιχειρηματίες είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν την υγιεινή για να αγοράσουν ό,τι πιο φθηνό. Την ισορροπία ανάμεσα σε αυτά έρχεται να αποκαταστήσει η Kimberly Clark Professional, με όλα της τα προϊόντα και τη φιλοσοφία που συνοψίζει στο μοντέλο C.H.E.S.S.

  • Cleaniness- Καθαριότητα: Το αυτονόητο, οι χώροι πρέπει να φαίνονται καθαροί και τακτοποιημένοι, αντάξιοι του υπόλοιπου set up της επιχείρησης ή του γραφείου. Σκεφτείτε έναν πελάτη που κάθεται στο τραπέζι ενός εστιατορίου και απολαμβάνει τη μοντέρνα διακόσμηση, τις δημιουργίες του σεφ κλπ και μπαίνοντας στην τουαλέτα αντιμετωπίζει μια εικόνα βρωμιάς και ακαταστασίας. Ξέρετε καλά πόσο αυτό θα επηρεάσει όλη την εικόνα του για το χώρο. Το θέμα είναι, αξίζει;
  • Hygiene- Υγιεινή: Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός κι ότι φαίνεται καθαρό δεν είναι στ' αλήθεια. Οι χώροι υγιεινής είναι εστίες μικροβίων και πολλές, πολύ σοβαρές ασθένειες επωάζονται και μεταδίδονται μέσω αυτών, επομένως βεβαιωθείτε ότι όλα τα καθαριστικά, ο εξοπλισμός και τα αναλώσιμα παρέχουν μέγιστη υγιεινή. Ακόμη και το χαρτί που χρησιμοποιείτε για να σκουπίσετε τα χέρια σας συμβάλει σε αυτό, η μηχανή του χαρτιού και κατά πόσο επιτρέπει απομακρυσμένη ενεργοποίηση και άλλα στοιχεία που έχουν μεγάλη σπουδαιότητα. Πέρα από θέμα ηθικής και υγείας, η ελλιπής υγιεινή είναι από τις παραμέτρους που, κυριολεκτικά, κλείνουν επιχειρήσεις.
  • Economy- Οικονομία: Ειδικά εμείς στην Puressence έχουμε πει χιλιάδες (κυριολεκτικά) φορές ότι το πιο οικονομικό προϊόν δεν είναι το πιο φθηνό στην αγορά, αλλά το πιο φθηνό στη χρήση. Η Kimberly Clark Professional, με την ίδια ακριβώς λογική- όπως έχει και η Vileda Professional και η Kiehl, έρχεται να παρουσιάσει εναλλακτικές σειρές προϊόντων χαρτιού, σε διάφορες οικονομικές κλίμακες, αλλά με έναν κοινό παρανομαστή: χάρη στην ποιότητα, την τεχνολογία, την απορροφητικότητα κλπ είναι ασυναγώνιστα οικονομικές στη χρήση.
  • Sustainability- Βιωσιμότητα: Η φιλικότητα προς το περιβάλλον είναι ένα απο τα στοιχεία που χαρακτηρίζει το σύγχρονο επιχειρείν και συμπεριλαμβάνεται πλέον ανάμεσα στις απαιτήσεις των πελατών. Ακριβώς όπως οι ηλεκτρικές συσκευές χαρακτηρίζονται απο την ενεργειακή τους κλάση και τα αυτοκίνητα από τις εκπομπές ρύπων, έτσι και οτιδήποτε χρησιμοποιούμε πρέπει να συμβάλει στη βιωσιμότητα του ευρύτερου οικοσυστήματος.
  • Satisfaction- Ικανοποίηση: Το απόλυτο ζητούμενο, στο τέλος της μέρας, οι ικανοποιημένοι πελάτες και εργαζόμενοι που θα αποκομίζουν θετικές εμπειρίες απο το χώρο μας (σε κάθε του τετραγωνικό) και θα αναπτύσσουν θετικά συναισθήματα προς την επιχείρησή μας. Από όλες τις έρευνες της Kimberly Clark Professional και άλλων φορέων έχει πολλάκις αποδειχτεί ο ρόλος των χώρων υγιεινής σε αυτή η συνολική ικανοποίηση, γι αυτό και διαρκώς εργαζόμαστε, εμείς, οι προμηθευτές και οι πελάτες μας για τη μεγιστοποίησή της.
Κύλιση στην Αρχή